Sötaste ungen!

2008-08-21 @ 21:33:37

Såg precis att 10 things I hate about you ska gå på tv om ungefär en halvtimme. En av favorit filmerna.

Är så oerhört glad över mitt rum. Det är städat, och så fint och rent ... och städat. Önskar att man kunde frysa ögonblick, isf skulle jag frysa detta och ha det fryst för all evighet. Jag är så stolt över mig själv just nu.

Imorron ska man till Farsta med Rohie. Ska köpa en hel del saker, bl.a. saker till BSV. Black is the shit. Haha, vilken tönt man är. Ska även försöka få tag på lite skolsaker. Behöver verkligen köpa sudd, massvis av sudd eftersom det jämt är mig som alla lånar sudd från. Men innan man möter henne så ska man till tandis.


Usch, träningsvärken har inte gått över än. Det blev lite bättre när man hällde på lite reparil. Kanske borde ta en dos till. Nej, nu tröttnade jag på den här skiten. Ska kolla lite youtube klipp på sötungen Frank nu. : )

Ali <3 Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback