Snilleblixt!

2008-08-03 @ 20:15:54

Hade tänk ta en lång och mysig promenad nu lite senare på kvällen, men tror inte det nu. Det verkligen ösregnar utanför mitt fönster vilket inte känns så lockande.



För er som undrar så fick jag äntligen tag på min tidning och kunde äntligen läsa min älskade interjuv med Jonas Brothers. Precis som jag förutspådde när jag började lyssna på dem (vilket jag aldrig misstänkt tidigare med några andra) så har de blivit de nya Westlife för mig. Dessutom så råkade man nästan ut för en riktigt pinsam situation inne i affären, förhoppningsvis vet bara Angela vad jag pratar om. Hur som helst så blev Joe ännu gulligare om det var möjligt efter jag läst klart, och nu börjar jag låta som en 13-åring.

När jag var klar med det enda intressanta i tidningen var jag ju tvungen att titta lite mer i den. Fann då ett hunk-memory som bara gjorde mig förbannad. Av 20 killar så fanns det bara tre "hunkar", men det allra västa var att de slängt in två killar som Zlatan och Cristiano Ronaldo. Seriöst, vill de att man ska bli spyfärdig av deras gåvor? Förlåt så mycket Karro.  

Efter några minuters klagan så fick jag en snilleblixt. Jag ska göra mig ett eget hunk-memory. Ska sedan tvinga Karin och Challe att spela det med mig. Ser det redan framför mig, hur Karin losar stort, konstigt tjejen går ju på Loserholmen. Så nu är frågan om jag ska ha tio olika bilder på Brian McFadden eller 10 olika människor. Ska kanske ta en smyg bild på Freddie och slänga in där.


De som inte märker hur uttråkad jag är ... hör hemma i Finland.

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback