Skinka underst, ost överst.

2008-08-26 @ 16:37:50

Tittar just nu på Gummi bears och pratar med Mengmei på msn. Bumbibjörnarna är nästan lika söta som den lilla kinesen.

Skolan idag var väl lika flummig om inte värre från min och Johannas sida. Jag var iaf ännu tröttare än igår, börjar tro att jag kommer bli sjuk snart. Hoppas inte till helgen eftersom den redan är planerad. Idag gick brandlarmet i skolan, vilket gjorde allt bara värre. Fick jätte ont i öronen av den dära jävla rösten som hela tiden upprepade sig på en massa olika språk. Sedan blev det en massa strul tack vare André eller någon annan och Johanna. Vilket ledde till att man dissade Challe och Oskar.

När man äntligen kom på bussen så blev samtalsämnet mackor av någon konstig anledning.



Har ingen aning vad man skriver just nu. Väntar egentligen bara på att maten ska serveras och försöker fördriva tiden, har ungefär en timme att ta död på.

Nu kallade Mengmei mig för lat. Den jäveln!

Kommentarer
Postat av: Aho

Börja kalla mingis för Carrot eller moroten! haha :D vilken röst? O.o

2008-08-26 @ 23:09:43
URL: http://alchera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback