SÅ J*VLA GLAD!

2008-08-10 @ 23:39:43
Jag är så jävla glad just nu. Sitter inne på msn och pratar med Lisa, Hanna och andra människor. Tittar samtidigt på Sinbad. Men det är inte den största orsaken till min glädje, onej. Blev nyss tillfrågad av Hanna om jag vill vara med i ett korpen lag. För er som känner mig vet ju att det är något som jag velat gjort nu i ett tag. Jag och Karin har även haft planer på att starta ett nästa år. Så nu är det bestämt. Första träningen är imorron och match redan på onsdag. Känns ju riktigt seriöst. Men fy fan vad kul det kommer bli! Är så jävla glad.

Så det blir väl en hyggligt tidig kväll iaf, även om det inte är Hedlandet imorron som gäller. Fan vad kul, KORPEN! Äntligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback