Onödig fakta.

2008-08-23 @ 22:19:21

Idag har jag lärt mig en hel del saker, bl.a. jag och Johanna är lika desperata. Men lyckligtvis inte lika desperata som Karin, hon tom. ringde. Men priset måste ändå gå till Finnen som vägrade läsa hela messet.
Lärde jag mig också att min käre Johan är väldigt bra på namn ...


Hade planer på att se Goal ikväll. Har ännu inte sett den, helt otroligt! Men av någon anledning blev det inte så och har ingen större lust att starta den nu... eller så gör jag det inom loppet av 5 minuter. Antingen det, eller så kommer jag plåga de flesta på min msn eller så blir det att sova. Är ganska uttråkad just nu.


Har lovat att hålla tummarna för Johanna, hoppas du inte längre kommer gå på sånna sms efter ikväll. ;)

Ali <3 Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback