Goal

2008-08-24 @ 00:18:13

Har precis sett klart Goal. Fattar verkligen inte varför jag sett den filmen tidigare. Den var helt sjukt jävla underbar! Precis som en film ska vara, den berörde på alla sätt och vis. Finner inga ord för den ... man måste helt enkelt bara se den. Man måste verkligen det.

Satt och log igenom hela filmen, även vi de två tillfällena tårarna kom, han var så söt. Herregud, är fortfarande helt överväldigad av den filmen. Känns som bara som jag upprepar mig. Ändrar mig om mitt tidigare inlägg idag. Om fem filmer man måste se innan man dör, det finns bara en man måste se, och det är Goal. Den gick verkligen rakt in i hjärtat.
Har nästan lust att se den en gång till nu på direkten.

Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

Fotbollskillar ;)

2008-08-24 @ 00:25:03
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback