Fussball

2008-08-21 @ 10:09:36

 

Vaknade med en träningsvärk som var allt annat än lindrig. Okej, så hemsk är den inte. Men har det i låren , vilket jag anser nästan är det allra värsta stället att ha det i. Ska snart ta hand om benen riktigt väl och gå på jakt efter Reparil eller Ormsalvan. Idag är det enda som egentligen står i agendan att städa rummet. Hade egentligen gärna sprungit lite, men jag har en tendens att bli väldigt lat när jag har träningsvärk.

Är extremt trött, men känner ändå av endorfinet en hel del. Det smyger runt där bakom/i tröttheten och lurar.

Ska sluta svamla nu och leta efter lite vård för mina lemmar.


Måste åka till Farsta (eller någon annanstans) imorron efter jag varit hos tandläkaren. Har en liten inköpslista på olika saker som vore bra om jag fick tag på innan måndagen. Någon som har lust att följa med?

Ali <3 Bali

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin dag :)

2008-08-21 @ 10:14:38
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback