Fredags morgon.

2008-08-29 @ 08:29:11

Usch, vilken hemsk natt det var. Vaknade flera gånger av att halsen störde sömnen, somnade om och vakande igen efter ett viss antal minuter, och sedan fortsatte det så hela natten.

Precis när mobilen hade sjungit klart Shelf så kom det flera sms från Challe och Lisa. Challe som är så omtänksam messade en låt text som gick ungefär: mmmm mmmm mmmm mmmm. Det gjorde hon bara enbart med tank på mig, hon ville inte att jag skulle ha tråkigt. Så låg sedan i sängen och sjöng den, precis som hon sa.


Sitter just nu och borstar tänderna. Inte speciellt skönt om halsen krånglar ska jag säga.

Börjar vid tio, ska då ha Kemi med Saied för första gången. Den nya mentorn för andra halvan av klassen, han kan knappt någon svenska. Men verkar väldigt insatt i kemins värld.

Nej, nu ska jag fortsätta borsta tänderna utan några hinder. När man kommer hem idag ska jag bädda ner mig varm och försöka hålla mig frisk.

Ali <3 Bali


Mengmei
& Anna <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback