Final snart!

2008-08-16 @ 12:50:43
Gårdagen spenderades hos mormor och morfar till ungefär kl. nio. Mötte sedan Jonna och vi traskade hem till mig där det blev som en mysig kväll. Det är faktiskt jävligt skönt att vara med Jonna, det är så himmla slappt och enkelt om man säger så. Hon gick precis hem så nu är det bara jag kvar i mitt tomma rum. Väntar just nu på att tennisen ska börja, måste ju se finalen!

Efter det har jag absolut ingen aning om vad som kommer ske. Det blir kanske bränning om Danne inte kommer hem, sen ikväll får man se. Har typ tio filmer som jag egentligen skulle kunna titta på, men är inte så kul att göra det själv. Aja, man får väl se.

Ali <3 Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback