fem filmer DU måste se.

2008-08-23 @ 11:24:40
Gud vad jag älskar mina skedar jag köpte igår. Har velat ha sånna jätte länge! Måste bara övertala någon att åka till IKEA med mig och köpa muggar. Någon som känner sig taggad?



I skolan har vi en bok som heter 1001 filmer du måste innan du dör, eller något liknande. Eftersom vi hade sådant jobbigt schema förra året och brist på fantasi mitt under den mesta krävande tiden i skolan så beslöt jag och Mingis oss för att gå igenom den boken och se vilka alla filmerna var. Det var inte förens de sista 50 sidorna dök upp som vi började känna igenom filmer ordentligt. Dessutom var de flesta av dem dåliga.

Igår när jag satt och tittade på tv-reklamen och filosoferade iväg så kom jag på att om jag skulle göra en sådan bok så finns det bara fem filmer som skulle ha den stora äran att finnas i den boken. Alltså enligt mig så finns det bara fem filmer som man verkligen måste se innan man dör.

Kejsarens nya stil

Green street hooligans

De tre musketörerna

Casanova

Mannen med järnmasken

  

Dessa filmer måste man bara se. Sen måste man även såklart se Supernatural, men det är som sagt ingen film.

Ali <3 Bali

Kommentarer
Postat av: Bäzz

Tokio Hotel. Hiss eller diss?

2008-08-23 @ 11:27:27
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: patricia

vem är din favorit av systrarna olsen? :)

2008-08-23 @ 11:28:35
URL: http://human.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback