Det regnar ute och mitt hår luktar klor.

2008-08-05 @ 14:27:56
Kom precis hem från simturen med Karin. Hade förhoppningar om att Kalle skulle vara där, men tyvärr inte.

Tanken var att vi skulle simma precis lika långt som förra gången, alltså 1 km i sträck och sedan ½ till. Men eftersom Karin är en sån jävla pain in the ass att träna med så blev det istället 1250 meter i sträck och sedan 250 till efter en minuts vila. Skojjar inte när jag säger att kroppen var helt slut. Såklart så glömde vi också att stretcha, kommer inte bli skönt imorron.

Innan vi började simma roade sig Karin med att sms bomba Mingis, från bådas mobiler. Och såklart får jag skiten för det. Jag lovar Mingis, om du "ger igen" på mig så kommer det bli synd om dig.


Efter simningen var vi båda två helt borta. Så det blev en snabbis till Farsta. Karin köpte en sjal och två linnen. Själv blev det puder och en tidning. Ser framemot att läsa interjuven med Jonas Brothers.

Tio minuter innan skjutsen/bussen kom mötte vi Challe och Oskar som var på väg hem från Challes syster. Under de tio minuterna man var med dem så lärde jag mig att Oskar är snällare än Karin och Challe tillsammans.


Har nu i några timmar sett fram emot att få lyssna på Nicks underbara röst. Vilket var det första man gjorde när jag kom hem.

Hade även tänkt att måla alla ramar som köpte igår, men tror inte jag orkar fixa allt i källaren. Istället blir det väl lite memory making.

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback