Den värsta mardrömmen har slagit in!

2008-08-24 @ 22:23:06

Hela min  värld rasade samman för några sekunder sedan. Loggade in på TvTorrents för att titta på Supernatural. Hoppades på att jag råkat läsa fel och att serien skulle börja gå redan ikväll. Till min förskräckelse har något fruktansvärt hänt som gjort att serien skjutits upp i nästan en månad. Istället för att börja sändas den 31/8 om vecka som sagt så ska serien börja gå den 18/9(!)(!)(!)
VARFÖR?! VARFÖR?! Helt allvarligt, jag börjar snart gråta. Jag har gått och väntat på den dagen hela sommarlovet! Hela jävla sommarlovet och nu med bara en vecka kvar (som man trodde) så inser man att den underbara dagen är ännu längre bort än vad man trott. Det här är för fan värre än att ha L-O i matte och fysik B! Värre än att ha Henrik som pappa och värre än att vara vän med fisken! Det är till och med värre än att heta Karin!

Vad ska jag göra nu? Det var räddningen på skolstarten. Jag kommer gråta mig till sömns inatt. Usch, har lust att hoppa framför ett tåg nu ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback