Who am I? I'm Dragonfly

2008-04-04 @ 23:21:19

HAHAHAHAHAHAHAHA, jag är så extremt trött. Sitter och asgarvar åt filmen. Så klockren. Vi satt och skrattade hela filmen, hela vägen hem till Karin. Sedan satt jag och garvade för mig i baksätet på vägen hem och nu sitter jag i mitt rum och skrattar. Skrattar så mycket så jag knappt kan gå rakt eller sitta på stolen ordentligt.

Grejjen är den att jag vet inte vad i filmen jag skrattar åt längre, har inte vetat det sedan jag gick ur bilen.


 

Folk har snackat om att den filmen suger, men tro mig den är så värd att se! Så klockren! Och det säger jag inte bara för att Drake Bell är med, den var rolig.

En liten bonus var att han sjunger i slutet, eller när eftertexterna rullar.


 

HAHAHAHA, sökte på eniro efter mitt hus. Enligt dem så bor jag inte i något hus, utan på en väg. Dessutom är tältet som jag och Karin tältade i förr förra året typ med på bilden.

Kommentarer
Postat av: joey

hahahahahhaa

2008-04-05 @ 10:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback