"Vänta ett par år, era jävlar!"

2008-04-25 @ 08:33:48

Jag tittade på Insider igår. Det var ganska roligt att höra Aschberg svära i direkt tv och sedan se hur den dära Linda Larsell gjorde bort sig totalt. Är man anklagad för något och ger sig på åklagarens (?) (förlåt Micham, jag kan inte juridiska termer) dotter och säger att hon är fet så kan man lika gärna erkänna.


Nu ska lilla Jenny ge alla ett råd. Om ni får för er att vakna någon gång under natten, gör inte det runt fyra. Jag gjorde nämligen det misstaget och fick ligga och lyssna på alla jävla fåglar som kvittrade, ska säga er att det var inte alls vackert... bara extremt störande. Kunde inte somna om, det var värre än Karin när hon börjar sjunga.


Jag är sugen på att göra något ikväll. Ska kanske vara med mongot, annars raggar jag kanske lite på någon annan i klassen. Om inte så blir det en massa Friday night lights, vilket inte alls är så dåligt.

Om det är någon rolig person som vill göra någon kan den ju höra av sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback