UNDERBART VÄDER!

2008-04-02 @ 14:25:43
image231

Kom precis hem från skolan, vi hade tydligen ingen fysik idag. : )

Vädret är ju så jävla underbart så man tror inte att det är sant. Hur varmt, skönt och mysigt ute som helst. Ska snart bege mig ut på en liten joggingrunda hade jag tänkt mig.


Idag var det en riktigt slapp och mysig dag i skolan. Vi hade inga krävande lektioner och det var en hel roliga saker som sades under dagen. Roligast var det nog på lunchen då jag hjälpte Micham att plugga repliker.
Är dock lite ledsen över att vi inte fick se teknik klassen ha aerobics på spanskan och att Karro aldrig visade sin dans med fingrarna. Fick istället se Mickis version som verkligen sög.

En annan väldigt rolig sak var att min mobil fick två mobilkompisar, så nu är han inte mobbad längre.

Ska kolla på ett Burn notice avsnitt nu innan jag går ut för att springa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback