Twisted

2008-04-28 @ 20:43:59

Fan vad jag älskar området jag bor i. Det finns bara en nackdel, och det är att det ligger lite för långt bort. Men annars är det så jävla underbart.

Promenaden började med att man möttes av doften från nyklippt gräs så fort man kom utanför dörren. Den näst bästa doften i hela universum. Promenaden avslutades sedan med ett möte med mina grannar, då gubben sa "nu ska du säkert och kolla på Idol eller något liknande". Jag bara skrattade och gick vidare.


Jag måste bara berätta att jag mått så fruktansvärt underbart! Igår upplevde jag den timmen som troligen var den värsta i hela mitt liv. Jag vet inte vad som tog åt mig, men jag fick en sådan lust att sätta mig i ett hörn och börja gråta, utan någon som helst anledning.

Men sen vände allt och jag hade en av de bästa stunderna någonsin, kände mig nästan oövervinnlig. Det har ajg gjort även idag.

När jag var ute på promenaden så slog det mig vad det var som ändrade allt. Dessa ord:


Dancing in my head to a funked up beat,
tripping on the corner of a two way street.
And I, smile a twisted smile when i say...

Let the world keep turning, cause I'll be standing still.
And the earth feels closer to heaven,
just because you're here.
I've been chased by angels,
I've been drunk out of my mind.
And the earth feels better than heaven,
Just because you're here.
Twisted, twisted



image289

Ska nu kolla på ett eller två avsnitt FNL.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback