Sjuk.

2008-04-18 @ 20:47:45

Tio minuter efter mitt senaste inlägg fastslogs det att jag var sjuk och att jag inte skulle till skolan. Vilket var väldigt synd, har faktiskt längtat lite grann till historia lektionen.
Istället spenderade man de närmaste timmarna i väl nerbäddad i sängen utan att kunna somna. Vet inte om det var ljuset som lös igenom gardinerna eller om det var hostan, den brännande halsen eller att jag frös hela tiden som hindrade mig från att somna.

Det är ungefär så dagen har varit idag, och så har den varit lång och tråkig.


Funderar just nu på att gå och lägga mig, är så fruktansvärt trött trots att jag sov någon timma runt fem. Men känns som det ännu är lite för tidigt för att sova. Kommer troligen vakna klockan 6 imorron isf och det skulle inte uppskattas.
Ska försöka hitta något roligt på datorn nu som förhoppningsvis kan pigga upp en lite eller hålla mig sysselsatt i några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback