Premier Leauge

2008-04-05 @ 13:40:14

Jag trodde att Rovdjursfilmerna var bra filmer, eller såna filmer som nästan blivit kultförklarade eller något sånt där. Men enligt de olika tv-kanalerna så verkar de vara en film som de slänger in när de har ett tomrum att fylla.
Det känns nästan som filmerna visas en gång i veckan på någon av 3:an, 4:an, 5:an eller 6:an. Nästan varje fredag/lördags natt jag slår på tv:n eller byter kanal så går den. Dessutom lyckas jag alltid tajma in så att jag ser samma scen.


Snart är det fotboll. JIPPIE!
Arsenal - Liverpool i Premier league. Ska inte ens behöva saga vem jag håller på, tycker att det borde vara uppenbart för länge länge sedan.

Ska hinna med att räkna lite matte innan/under matchen. Sedan ska man till Karin och fixa lite, och sen är det hemligt uppdrag på gång. Hahaha, inte så hemligt som det var senast.

Skriver senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback