No air - BLÄ!

2008-04-16 @ 14:18:50
Den här dagen har faktiskt varit riktigt bra hitills.
Skolan var helt okje, den bestod utav två lektioner. Spenderade den strösta delen av tiden med Micham som verkade vara fotokåt idag.
När spanskan var slut så underhöll vi oss i 45 minuter genom att leka fotografer. Eller Micham lekte det och Anna var modellen, jag hängde mest på och bara skrattade.
Vi kom även på en alldeles lysande idè som vi ska hålla för oss själva. Men jag akn säga att Svergie kommer bli tagna med storm.

Efter det tog jag och Micham tåget mot stan. Hon skulle in och leta efter en väska, själv skulle jag möta gravdia Karin.
Vi tog en tur in i våran gammla skola och hälsade på lite grann och sedan gick vi hem till henne. Det är just där jag befinner mig nu. Vi förösker fixa Footloose biljetter. Får se hur det går, känns som vi försökte med detta flera gånger tidigare utan att lyckas.
Ska sedan hem cohs kriva engelska referat och springa. WOHO!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback