Love is in the air.

2008-04-04 @ 13:57:27

Kom nyss hem från skolan, ska tillbaka dit om någon timma. Vi hade nämligen en fyra timmas lång håltimme mitt på dagen.

Men den kändes/känns inte så lång ändå. Började med att jag och Johanna klistrade upp en lapp på Annas skåp. Sedan skrev vi ett kärleksbrev till Mickis som vi la i hennes skåp, men eftersom Johanna inte kan hålla masken så avslöjade hon oss på direkten.

Den övriga tiden av rasten i skolan spenderades genom att skriva pedled uppgiften som vi fick. Förlåt Anna, Challe och Mingis för jag smet, men det hade blivit ont om tid om jag tagit nästa buss.

Haha, under tiden fick jag reda på varför Mingis är så barnslig som hon varit på den senaste tiden. Luggen. ;D  


Håller på att explodera av förväntan och längtan! Det är helt sjukt och pinsamt. Längtar så in i helvete till ikväll när vi sitter där på biografen och tittar på Drake Bell. Det är helt sjukt. Den enda gången jag har känt så här var inför WL konserten med Angela. Känns som jag har sagt det förut, men men.

En sak är iaf säkert, jag kommer vara helt borta ikväll.

image240

Dagens lilla romans
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback