Klagan, klagan...

2008-04-15 @ 16:50:42

Herregud vad snabbt dagen gick. Det kändes nästan som en onsdag utan fysik! Vilket det är imorron, ingen fysik och ingen svenska!

Mänken var iaf riktigt seg, segare än vad den brukar. Under den lektionen fick vi reda på vilket omdöme vi har, hela klassen fick MT. Vilket betyder VG eller MVG. Känns lite halvt om halvt eftersom L.O tydligen sagt till Carro att ibland kommer lärare och elever överens om ett betyg gemensamt i för hela klassen.

Under mattelektionen hade jag och Johanna lite svårt att sluta skratta eftersom vi kom in på Superhero movie. Men trots alla de skratt så gjorde jag och Micham allt som skulle göra den lektionen, så olikt oss.

Scortumprovet gick faktiskt mycket bättre än väntat. Men tog mycket längre tid än väntat också. Aja, huvudsaken är som sagt att man får G. Vilket jag vet med alla säkerhet att jag kommer få.


På bussen träffade man Jonna. Vi pratade lite och jag fick reda på det allra senaste i den unga damens liv. Dessutom sades det något om att träffas senare ikväll. Får se hur det blir med den saken.

Hela dagen har jag varit inställd på att gå ut och springa efter skolan. Men när man äntligen klev av bussen så ångrade jag mig direkt. Vädret säger nej. Ett sådant nej som Gunnar visade idag.

Shit, och jag som lovade Hanna idag att jag ska börja träna igen i maj. Dessutom är det cooperteset på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback