Ingen snällmåndag!

2008-04-28 @ 15:52:55

Kom precis hem från skolan, som var precis som vanligt. Förutom engelska lektionen idag som faktiskt var rolig. Jag driver inte! Vi spelade Alfapet, fast på engelska då. Kommer inte ihåg vad det heter. Var på samma lag som Johanda, och vi var bäst!

Idag skulle det egentligen vara snällmåndag, men det var långt ifrån det. Anna var en jävla åsna. Hon och Johanna gick emot mig och det hela slutade med något som påminde om en brottningsmatch på engelskan som utspelade sig i hela klassrummet. Trots att jag var ensam mor de två så slutade det med vinst för mig. Är riktigt stolt faktiskt.


Ska nu kolla på ett eller kanske två Friday night lights, och sedan ska jag skriva om Alexandre Dumas.

   
Alfapet och Annas och mina tatueringar som vi fick när vi satt inne.  Jag är coolare, för jag har två 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback