Griskorvarnas lilla äventyr.

2008-04-25 @ 15:39:04

Kom precis hem från skolan.

Idag var det en hel del skratt från både mig och Johanda åt ingenting. Vi båda har varit sjuka ett tag så vi skyller på det. Eftersom vi inte hade någon engelska pga. nationella prov så åkte vi till Farsta där jag uträttade några ärenden och sedan åt vi lunch. Eftersom den dära bitchen går ekonomi så hade hon bara en lektion idag, så hon åkte hem efter Farsta besöket.

Jag hade pedled och sedan idrott, men eftersom Martin vabbar så hade vi bara en kortare pedleds lektion som bestod av innebandy. Rikligt roligt.

På vägen hem bestämde jag och mongot att vi ska träffas hemma hos henne ikväll kl. sju. Har jag tur så hänger även Anna på.


Ska nu kolla på några Friday night lights avsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback