Fredags morgon.

2008-04-11 @ 08:11:17

image189

Känner mig faktiskt riktigt bra. Har sovmorgon idag och lyckades ställa klockan fel. En timma för långt. Så enligt min klockan så skulle jag bara få en kvart på mig att äta frukost och göra mg i ordning.

Hur som helst så lyckades jag vakna av mig själv, fan vad bra jag är.


Det har precis slagit mig att jag ska ha muntliga nationella i engelska idag. Det jobbiga är att det påminner om nationella muntliga i 9an och det gick inte bra alls. Men man slipper iaf fysiken. : )
Sen kommer det som Anna sa igår bli en friluftsdag. Först ska vi har badminton på pedleden, efter det har vi ute idrott, kondition. Sen har jag tankar på att gå ut och springa när jag kommer hem innan jag ska träffa Jonna.

Men får se hur det blir med den saken


Lycka till idag på provet Karin!


(bilden är tagen från gårdagens Scortumlektion, konstnären heter Micham.)

Kommentarer
Postat av: karin

tack

2008-04-12 @ 13:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback