Fotbolls "snack"

2008-04-09 @ 16:17:44

Denna dag har varit riktigt hemsk. Under hela dagen så har det legat små saker och gnagt, och det allra värsta har och göra med gårdagen.

Jag skäms ärligt över mig själv och min relation eller vad man nu ska kalla det till sport. Det känns faktiskt som det ligger något i det mamma säger till mig ibland, att svordomar är första steget mot huliganism. Inte för att jag aldrig skulle kunna bli huligan, men ändå.


Har inte haft något som helst lust att prata om gårdagens match under hela dagen, har inte ens velat prata om eller tänka på fotboll. Vet att irritationen kommer bli oerhört hög då.

Ska bara säga att jag hatar Reina, och det har jag alltid gjort. Han och Van sär är två spelare som jag verkligen inte, föredrar till och med Zlatan framför dem.   
Den dära lilla fula 13åriga Torres kan gå och dra något gammalt över sig. En riktig fjolla.

Dessutom blev jag ännu mer irriterad igår på straffsituationen som uppstod förra matchen. Det skulle ha varit straff! Blåste man straff igår så skulle det andra även också varit straff.

Sist ska jag bara säga att jag är riktigt imponerad av Wallcotts löpning igår. Äntligen såg jag honom göra något bra förutom att springa snabbt.


För övrigt så var dagen rätt så okej. Joh-anna och jag flummade till det lite under fysiken med namn. Pjäsen gick väl bra att spela bort, gjorde iaf inte bort mig.

Kommentarer
Postat av: Carro

HAHAHAHAH JENNY HULLIGAN!!!!
HAHAHAHAHAHAHAHA
*Rofl*

2008-04-09 @ 19:24:48
URL: http://jagecaroline.blogg.se
Postat av: Mickis

Jenny är söööt!

2008-04-09 @ 19:58:42
URL: http://michams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback