Fotboll imorron. :)

2008-04-07 @ 15:50:50

Skoldagen var väldigt kort idag. Den bestod utav tre lektioner eftersom engelskan var inställd.

Hände egentligen inget speciellt, men än att jag kom fram till att jag måste rensa alla bilderna på ipoden.

Det var även snäll måndag idag och eftersom jag och Anna är så snälla så lät vi Johanna vara med, ett misstag som inte ska upprepas.


När jag väl kom hem hände inte så mycket. Huset var helt tomt så jag gick till mormor och morfar ett litet tag. Ska nu försöka ägna resten av dagen till matte, men känns som det inte kommer gå så bra.

Imorgon är det fobtoll! UNDERBART! Anton, Bibbi och Mickis fyller även år.
Om jag missar fotbollen imorron pga att vi ska vara hos Anton så komemr jag seriöst att slå ungen gul och blå.
Matteboken kallar på en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback