efter en plågsam joggingtur.

2008-04-02 @ 18:25:40

Kom hem från en joggingtur för ungefär 40 minuter sedan. Har hunnit äta emellan.
Kan säga att jag vet nu vad Jenny ska göra imorron, i helgen, nästa vecka och några veckor framöver. Träna kondition. Det var riktigt pinsamt när jag var ute och sprang, tänkte på hur trött jag var och hur min kondition en gång varit. Just nu är den katastrof!


Väntar nu på att pappa ska tända eld i pannan så jag får varmt varm vatten. Ska bada och plugga lite cp samtidigt.

Sedan är det fotboll. Åh, vad underbart! Har längtat så länge efter den här matchen!

Om nu Liverpool, mot alla odds (a) skulle vinna matchen, så ber jag till gud att Crouch avgör matchen. Men det kommer inte ske, eftersom Arsenal kommer vinna.
 

image232
Mobilen med sina två nya vänner. Han blev tydligen framröstad till dagens pimp.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback