Edepol

2008-04-24 @ 13:48:01

Har precis kommit hem från Ikea. Mamma skulle dit och köpa en sak, och eftersom jag var så extremt trött på det här huset, mitt rum och allt som har med hemmet att göra så följde jag med. Var riktigt skönt att få komma härifrån.
På vägen till Ikea och hem igen så lyssnade jag på en skiva som varit i bilen i evigheter, på den var Drake Bells album. Så på vägen hem satt jag och filosoferade lite samtidigt som jag lyssnade på musik. Kom då fram till att jag förvånar mig själv ibland. Ibland kan jag vara hur korkad som helst. Om jag bara hade lyssnat på Drake Bell låtar så hade jag varit frisk för flera dagar sedan.
Skämmde nog ut sig själv lite när man man kom till kassorna. Kändes som man återupplevde 21/11-06, med andra ord den dära snygga killen jobbade idag. Tur att Sofie och Jennie inte var med. (a)


Av någon konstig anledning började jag tänka på drömmen jag drömde inatt. Den var verkligen hur sjuk som helst. För att sammanfatta den så handlade det om en kidnappad Karin, Footloose, Umeå, en missad buss, en bullbesatt hund och en häxa. Även finnen och henns famlij kom med på ett litet hörn.
Ja, den var ganska unik.


Ska till skolan imorron. YES! Eller nej ... eller ja.

Hittade precis de scortum svordomarna som Sara lärde oss.

Kommentarer
Postat av: Mickis

SKICKA SCORTUM TILL MIG!!! :D

2008-04-24 @ 18:15:57
URL: http://michams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback