AJ! skriker hälarna.

2008-04-29 @ 19:53:03

image189

Kom precis hem från skolan/Farsta. Har så fruktansvärt ont i mina hälar nu.
Skoldagen rullade på som vanligt, med undantag från nationella i engelska. Innan det tog jag, Anna och griskorven en powerwalk till centrum där vi köpte mjukglass.


Efter nationella skippade jag och Micham i scortum. Jag var helt död efter provet.
Så jag och Anna åkte till Farsta, började leta presenter till hennes föräldrar och inväntade Rohie. När vi satt och svullade på donken kom den dära underbara ängeln och vi alla tre gick runt ett tag innan Anna var tvungen att åka. Då började shoppandet för min del.


Blev inte de kläderna som jag tänkt mig. Hela shoppingrundan slutade med en klänning, en vöska och ett linne. Trots de tveksamheter som uppstod så är jag riktigt nöjd nu. 
Dessutom vet jag kanske vilken bikini jag ska köpa, är ännu lite osäker.

Ska egentligen skriva min källkritiska analys nu, men orkar inte

det. Ska istället duscha och sån shit och sedan slappa framför tv, troligen medan fotbollen står på.

Tack Rohie för en riktigt trevlig shoppingrunda. (som vanligt när det gäller dig) Älskar dig gumman
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback