Usch och fy.

2007-10-24 @ 20:32:17
Nu har man pluggat nästan HELA dagen. USCH! Först den dära jävla matten som man typ glömt bort, känns som det var en evighets sen jag räknade (egentligen en och en halv timma sedan). Sen var det den dära spanskan och , Latinen :S:/ Har huvudet fullproppat med en massa hablo, hablas, habla, hablamos, habláis, hablan och - us, - i , - um, - os, - o,  - is. WOHO, kunde allt utan att kolla på pappret! :D
Ska bara avsluta inlägget med att återigen prata om den dära underbara männiksan Karin ... Karin, jag har ju alltid sagt att jag är snäll. ;D

WOSHA!
Kommentarer
Postat av: karin

och jag börjar på allvar tro på det nu :D HAHA

2007-10-24 @ 21:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback