JB TVINGADE MIG!

2007-10-19 @ 21:00:48
Nu sitter jag vid den sjungande råttan som ger min insperation, han kan också dansa! :O Men ibland sjunger han lite fel :/ Herregud, nu tog han sin svans som mick!
Nej, för att bli seriös nu ... eller iaf så seriös som man kan vara. Är nu hos JB, lika underbart som alltid.. och lika pinsamt som alltid, för min kära vän ska allt berätta allt som jag sagt eller skrivit för sin morder. 
Just nu snackar JB om någon Björn som tydligen är snygg, helt ärligt.. jag lyssnar inte, sorry. <3 Ja, som ni säkert kan lista ut så har jag spenderat dagen med JB. Men inte hela dagen, ungefär halva spenderade jag i skolan och kollade på danstävlingen... och Karin vet vad jag tyckte om den ;) HAHAH, så jävla skön Petra och musikläraren var asså! :'D Par nummer 6 vann, GRATTIS. För att byta samtalsämne bara mitt upp i allt så började råttan dansa nu igen ... Efter danstävlingen i skolan missade man bussen ganska precis och fick ta tåget till farsta strand för att sen vandra mot JB. För att byta samtlsämnen nu igen så HATAR jag sånna stolar som JB har :/ Ja för att återigen gå tillbaka till ämnet (som jag egentligen inte är helt säker på vad det är, men tror det handlar om min dag). När man väl kom till JB började man kolla på film, först såg vi bortspolad och sen Empolyee of the month, HAHAHAHA, den är så klockren :'D Efter filmerna var man tvungen och springa ut och leta efter Lotus, vi hann precis se han srpinga upp i ett träd och sedan fastnade han där. Sedan blev man tvingad att läsa igenom alla mina inlägg högt för Jonna för att hon har varit lat och inte orkat läsa dom! :O FY SKÄMS! Läs om du är intresserad. Det fick mig också och inse att jag inte ska skriva så långa inlägg (som ni märker verkligen funkar). Bara för tydlighetens skull ska jag ockås meddela för lilla Jonna att det går inte att skriva blogg inlägg under hot... det kommer bara inte på beställning, man måste hitta harmonin och stämingen. Det uppskattas verkligen inte att ha en människa som ligger i soffan bakom en och jäktar en genom att skrika "ÄR DU KLAR ELLER?" var tredje sekund. Så nu blev hela inlägget cp, aja skriver ett nytt senare ikväll om jag orkar ...
För att avsluta detta inlägg ska jag bara säga att Lotus nu kommit ner.  :)

WOSHA PÅ ER ALLA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback