helt onödig information

2007-10-04 @ 19:56:13
Nu ska jag bara dra lite kort onödig information.
Eller den första är inte alls onödig, ja för att dra detta kort. Så spenderade jag dagen med Challe, eller iaf ett par timmar... kanske en, men hur som helt så var det helt underbart. Älskar dig så oerhört mycket.
Nu över till den onödiga information, som egentligen inte heller är onödig och därför så avr det kasnke lite fel namn att använda på inlägget. :/ Men men.. den handlar iaf om Mingis. Minigs, jag blev evrkligen glad över att se att du tagit en liten del av ditt upptagan och säkert fullt uppbokade liv för att läsa min blogg. Det gjorde mig ännu gladare att se att till och med hade kommenterat den! :O Det är något som inte ens min närmaste kompis (MONGOT KARIN) gör, fast hon lovat mig det! Nu över till Karin .. din lilla homofjong, klart jag kan vara snäll är du helt dum i bollen eller?
För att avsluta detta inlägg vill jag bara återigen påpeka att Curry är så söt. (:
Kommentarer
Postat av: Carro,Curry

på nåt sätt känner jag mej träffad :)
Du är oxå söt <3333
Allihop vinden.nl är en holländsk sida!
hahahahaha :D

2007-10-06 @ 15:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback