BARA FÖR KARIN!

2007-10-18 @ 19:13:00
Allbäck vs Ibrahimovic

Eftersom Karin har haft det MYCKET svårt att inse vem som egentligen är den bättre seplaren så ska jag nu redovisa det för henne ...

Löpvillighet: Allbäck - Allbäck löper mycket mer än vad Zlatan gör.
Tekinik: Zlatan - Zlatan är väl ändå den bättre teknikern när han väl får tag på bollen.
Målsnitt: Allbäck - Allbäck har gjort minst ett mål i varje match han spelat.
Leverarar: Allbäck - Allbäck går ut mer än 100 % varje match han spelar. Han kánske bränner flera chanser än Zlatan, men samtidigt skapar han fler chanser åt sig själv och andra än vad Zlatan gör.


Karin, tro mig.. listan kan bli mycket längre.. men man kommer iaf komma fram till samma resultat, Allbäck är en mycket bättre spelare. Sätt in Zlatan sista tjugo minutrarna så kan han få trolla lite, men låt Allbäck få spela från start.. för det är han som skapar målchanserna och det är han som gör målen.
Kommentarer
Postat av: Anonym

du har läst på det här jenny ! impad men asså.. zlatan är ju zlatan.. varje match jag har sett så har han glänst . P u n k t ;D

2007-10-18 @ 22:16:30
Postat av: Jenny

Seriöst Karin, du kan ju lika gärna skriva att det är du på kommentaerna... alla vet ju ändå att det är du som är annonym :S

2007-10-19 @ 22:58:26
URL: http://jennhe.blogg
Postat av: A N O N Y M

:O vadå? de kanske de inte alls är.. de där va faktiskt jag mellan som skrev!

2007-10-24 @ 19:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback