Veckans skämt! ='D

2007-11-26 @ 07:32:01
Usch, var kallt det är.
Idag ska jag till farsta med min kära vän Charlotte, (hihi) sedan ska man hem och plugga matte. =/ Har prov imorron, men jag tror faktiskt att det komemr gå bra. Det funkar iaf att räkna i boken. =)
Idag har jag svenska, jag gillar inte svenska, sen har jag spanska, jag gillar inte spanska. Efter det har jag matte, jag gillar inte matte. Sist har jag engelska... det är väl okej. Sen ska jag till farsta! =D
Idag är det Prison break! =D Har längtat hela veckan! Det är så sjukt bra, men ärligt det börjar att bli utdraget nu. Det tar ju aldrig slut. Dom kommer nog sabba hela serien genom att döda en massa folk, eftersom det verkar vara det enda dom gör nu för tiden. =/
HAHAHAHA, nu drog dom ett jätte roligt skämt på tv.
Oskar önskade sig en röd cyckel. Så han gick till sin mamma och sa det. 
Oskars mamma var religös och sa att han skulle skriva ett brev till gud och be om en cyckel.
Så oskar tog fram papper och penna och skrev ett brev till gud och förklarade att han önskade sig en röd cyckel och att han hade varit snäll hela året.
Sedan tänkte han efter ett tag, och kom fram till att det där itne stämde. Så han rev sönder brevet och tog fram ett nytt papper och skrev ett nytt brev. I det skrev han att han önskade sig en röd cyckel och att han hade försökt vara snäll hela året. Men när han hades skrivit klart brevet så tänkte han efter igen och kom fram till att det inte heller stämmde.
Så han rev sönder det andra brevet också. Sen gick han till kyrkan. I kyrkan fanns en liten guldstaty av Maria. Han gick fram till den, och stoppade den under jackan. Sedan gick han hem igen och tog fram ett nytt papper. Ï detta brev skrev han "Jag har kidnappat din morsa, ge mig en röd cyckel!"
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, klockren! Men ska dra nu,  WOSHA
Kommentarer
Postat av: K

HAHAHAHAHHAHAHA xD klockren!

2007-11-27 @ 17:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback