Usch måndag ...

2007-11-12 @ 07:25:45
Jag har kommit på en sak ... jag gillar verkligen inte måndagar. Dom är så hemska som dagar bara kan vara. Det är inte bara för att helgen är slut och skolan börjar igen. Nej, dom är bara sega, tråkiga och långa. Dom är alltid så dystra, kalla och gråa. Det är alltid svinkallt när man ska ut till bussen, det är jätte svårt och jobbgit att ta sig ur sängen. Sen när man äntligen gått upp och tittar ut får man bara lust att gömma sig under täcket igen och försvinna i några timmar. Måndara är inte alls lika hemska som tisdag, onsdagar eller någon annan dag. Varför kan man bara inte skippa måndagen helt och börja vekcan med tisdagar. Dom är iaf lite ljusare och trevligare.
Eller nej, det ska dom inte, för det finns faktiskt en sak som väger upp allt annat om måndagar. Prison break går ju på mångdar. =D Det finns verkligen inget bättre.
Aja, nu ska jag borsta tänderna.
WOSHA!
Kommentarer
Postat av: karin

Jag har sovmorron på mångadar:D:D;P ! MOHA
men ja håller me dej:/ segaste dan helt klart..

2007-11-12 @ 11:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback