tråkig lördags kväll.

2007-11-25 @ 00:44:13
Jag har jätte tråkigt och är egentligen inte på något skriva humör, men Karin är så seg på msn och jag har tyvärr inget annat att sysselsätta mig med än att skriva.
Idag var det både en helt underbar dag och en förfärlig dag. Fram till klockan två ungefär var det den mysigaste dagen på jag vet inte hur länge. Började med att man vaknade helt rätt tid, kanske en aningens för sent. Låg kvar i sänegn ett tag, gick sedan upp och gjorde mig i ordning. Åt frukost och skulle sedan börja plugga, har jätte mycket att göra i helgen och eftersom matten är jobbigast började jag med den. Var beredd på att kanske hinna göra tre tal på en timma, som det brukar vara. Men det var verkligen jätte lätta tal, gick så lätt att jag trodde jag hade tagit fel mattebok. Tog en liten paus ifrån pluggandet, vilket jag inte skulle ha gjort för sen gick det bara inte att börja igen. Blev så trött, och det var ungefär då dagen blev botten.
Kollade på lite fotboll, Arsenal - Wigan. Fick se Eboue, han är så grym. Arsenal vann med 2-0.
Nu vaknade Karin till liv! Ska försöka få henne att hålla sig vid liv också, annars går jag och lägger mig. Nu satte hon på camen, jag vet inte om hon har den på för någon annan... men hon sitter och fixar sig hela tiden. Jag menar herregud Karin, lilla gumman jag vet hur mobbad du ser ut. <3
Nu kom min bror, ska se om han är roligare än Karin (vem är inte det?). WOSHA
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback