Tankar om morgondagen, idag och fredagen.

2007-11-20 @ 18:52:08
Nu är det såhär får jag inte mer än VG imorron på mitt datakunskapsprov så blir jag riktigt sur. Har gjort två examenstest. Det första gjorde jag i helgen, fick 86 % det andra gjorde jag alldeles nyss utan att ha pluggat innan ... det fick jag 94 % på. Gränsen för G är på 50%, VG 70% och MVG 80%. Så får jag inte VG imorron så bevisar det bara hur lite den dära sidan egentligen hjälper.
Dessutom skulle jag behöva ett VG för att hålla kvar mitt betyg. =/ Misslyckade ju totalt med Word provet förra gången. Vore också väldigt skönt att klara det här provet, som Jorge påstår är det svåraste.
Höga krav man ställer på sig själv.

Idag hade vi en vikarie på latinen, eller egentligen var det två. Men ingen av dom var ju egentligen där ... så man kan säga att vi inte hade någon lärare alls. Vi gjorde ett läxförhör och fick sedan kolla på en film om vattentorn. Tror att dom till och med satte på fel film, för Sara sa att vi skulle kolla på någon film om läkekonsten. Ja, ni hör hur roliga lektioner vi har. Vi fick en ny läxa, som man fattar ingenting om tills på torsdag.
Ska ge ett litet tips till alla vikarier, ta med er en penna till varje lektion. Då slipper ni låna en av elvernas så fort ni behöver.

På fredag är det programdag. Jag undrar verkligen vad det är vi ska göra då. Vi har hållt på emd ett grupparbete som jag vet att vi ska redovsia då, men dom har inte sagt något mer än det. Dom kan ju inte heller mena att vi bara ska komma dit, redovisa och sedan gå hem... då vore dom ju alldeles för snälla. =/ Aja, dom hittar säkert på något hemskt och tråkigt att göra. Det lyckas dom alltid med.

Ska väl plugga lite mer, har både datakunskap och spanska tills imorron. Mina favoritämnen (!)
WOSHA
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback