så smart Jenny

2007-11-21 @ 07:33:43

Ibland blir man verkligen överraskad över hur smart man egentligen är...
Hade all tid i världen i morse, gjorde i ordning en frukost för att sedan kunna sätta mig vid datan logga in på msn och så. Fick syn på tidningen och kom på att det är fotboll i kväll, jag blev överlycklig. Då hade man något att göra ikväll.
Så hamnade man framför datan. Som vanligt blev den helt cp när jag försökte sätta på musik. Hela datan hängde sig och jag var tvungen att starta om den. Men den är så seg på att starta om sig, så samtidigt när jag satt och höll in knappen så kom jag på att jag var törstig. Så jag sträckte mig efter min mugg med mjölk i, såklart välter man ut muggen. Mjölken rann ut över musen, tagentbordet, i stort sätt hela skrivbordet och ner på golvet. Jag fick panik.
Tog tag i tagentbordet och försökte få all mjölk att rinna ut. Men såklart är mjälken envis som en åsna och vägrade rinna ut. Efter ett tags försök med det kom jag på att skrivbordet och golvet också var drabbat så fick rycka tag i papper och torka upp det, sedan var det bara att ta hand om tagentbordet igen.
Men jag fick bort det emsta iaf och det verkar ju funka. Visserligen så spillde jag nästan inget på bokstäverna, men det gäller ju att se det positiva iaf.

Så man kan säga att imorse fick ajg leka livräddare, hoppas bara att "offret" överlever. Annars ska jag nog tänka på ett annat framtidsjobb.

WOSHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback