Min onsdag.

2007-11-28 @ 18:58:13

Kom nyligen hem från rehaben. Idag var det faktiskt väldigt roligt, men låret var tröttare än vad det varit på ett tag. Det var jätte jobbigt att cyckla och jag cycklade med mycket saktare tempo än vad jag brukar. =/ Jag och Lisa ahde en trevlig diskussion när jag var där. (a) Fortsätter gärna med diskussionen när som helst. =)
Ska skanna in en bild nu, hihi.

Fick reda på att min "tränare" hade ringt till min fader idag och frågat om hur det var med mig och hur jag hade tänkt med fotboll, om jag hade tänkt att spela med damerna.  Får väl tolka det på bästa sätt. (a)
Har inte riktig bestämt mig än hur det blir, men tror nästan att det blir så.

Fick precis reda på att Karin har inte bara skämt ut sig själv, utan även mig. Tack så mycket Karin. Nu i fortsättningen så ska jag alltid ha ett förhör innan jag gör något som Karin ber mig om, för att vara säker på att saker som detta inte upprepas. Karin, TÄNK lite för omväxlingensskull!

Ska väl duscha och sånt snart och sedan är det fotboll, WOSHA.

Kommentarer
Postat av: karin

ehm.....vad hade jag gjort?:S xD

2007-11-28 @ 21:59:29
Postat av: Jenny

Ja, Karin tänk ... varför blev jag sur på dig igår?

2007-11-29 @ 21:06:27
URL: http://jennhe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback