Min dag... hitills.

2007-11-28 @ 15:11:06

Idag var det ingen ordning alls i skolan...
 Först kom man till skolan, då hade vi naturkunskap. Hel den lektionen ägnades åt att kolla på stenar ... eller "mineraler" som Gustav kallade det. Vi fick sitta i en timma och 20 minuter och glo på dom, riktigt skojj... Eller vi fick faktiskt en liten rast där någonstans, följde med Anna för att köpa macka och då hände en liten grej som bara Lisa förstår. Sen kunde jag inte koncentrera mig något mer på den lektionen. När naturkunskapen var klar hade vi en timmas rast och sedan spanska. Vi hade en spanska läxa som ingen ifrån våran klass, eller någon av dom andra egentligen hade gjort. Vilket ledde till att Javier inte alls var glad. Under rasten satt jag och Namis i cafeterian och pluggade på just den dära spanska läxan, men det gick inge bra alls. =/
Spanska lektionen var så lång ocg tråkig idag, vilket den alltid är men idag var det något speciellt som gjorde den extra blä. Efter spanskan mötte jag och Anna Bebbe. Han hade precis som flera andra inte haft något språk, eftersom många lärare var på kurs idag. Så han och de övriga hade haft två timmars håltimma. Sen påstod han även att vi inte hade någon svenska, vilket stämmde. Så då hade vi en håltimma på två timmar. Usch, och i våran skola finns det ju inget att göra. Satt ner på några mobbade "soffor" i en timma tills challeballe kom och ville umgås, efter ett tag fick vi tag på Hanna. Under den tiden jag var med dom fick jag känna på hur det känns att vara Karin. =/ Vi bad om att Jorge skulle ställa in datakunskapen, eftersom det var den sista lektionen och det enda vi skulle göra var att ha en genomgång på power point och sedan får man gå hem och plugga. Av erfaenhet så vet vi att hans genomgångar tag ungefär en halvtimma, så det känndes onödigt att vara kavr i skolan. Men nej då, det gjorde han inte. Den här genomgången var ju "viktig".
Nu med facit i handen (hahaha) kan jag säga att den inte alls var viktig. Dessutom var det den kortaste genomgång han haft med oss någonsin och den kortaste genomgången jag någonsin varit med om. Han var klar efter en kvart och då fick vi gå hem. Aja, jag hann iaf med en tidigare buss.
Nu sitter man här, dricker läsk och kollar på tv. Ska snart iväg på rehaben.
Ikväll är det ju fotboll igen, jippie. =D

Lisa, jag lovar han är så fruktansvärt söt. Man smälter nästan. ;) (a)
WOSHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback