KK - Konstiga Karin

2007-11-07 @ 18:34:05
Idag när jag pratade med Karin så gjorde hon något väldigt underligt ... hon skickade en förfrågan om jag ville se hennes cam och så skrev hon acceptera. Så jag gjorde det. Det första jag fick se var en tom stol.. det enda var att jag såg halva Karin genom dörröppningen in i hennes rum ... efter några sekunder kom hon ut ur rummet och sprang ner för trappan ... för att sedan komma upp med en gång nästan, gå in i sitt rum och städa.. =S Kul och se det i camen.. jag hade ju väntat mig lite action, och inte sån action =/... Sedan när hon äntligen satt sig ner stängde hon av den. Men men man kan väl inte förvänta sig så mycket mer utav Karin. =/
HAHAHA, älskar dig gumman.

WOSHA
Kommentarer
Postat av: Anonym

(A)... tänkte att du kanske ville se min dörröppning..?

2007-11-08 @ 22:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback