i väntan på fotbollen ...

2007-11-17 @ 20:31:19
Jaha, nu sitter man här igen och har inget vettigt alls att skriva. Inte för att jag brukar ha det.
Kollar på The League just nu, en av de bättre filmerna som finns här i världen. Sitter faktiskt och försöker lista ut en sak som inte riktigt går ihop i filmen. I "gänget" som det handlar om finns en vampyr, konstigt nog så kan den vampyren vistas utomhus i dagsljus. HAHA, jag måste ha väldigt tråkigt som försöker lista ut hur det kan gå ihop.

Väntar på att klockan ska bli nio så man kan få kolla på lite fotboll. HEJJA SVERGIE! Det är väl egentligen det man gjort hela dagen, väntat på fotbollen. Hoppas Zlatan gör bort sig totalt så att hela svenska folket hatar honom och att i framtiden inte blit uttagen till landslaget, iaf inte i startelvan.
När man ändå pratar om Zlatan just nu så kan jag väl berätta vad lilla smarthuvudet Karin sa idag. Idag berättade hon stolt för mig att hon vet att Zlatan är född i Malmö, och hon hörde Peter Jidhe säga det på fotbollsgalan. Eftersom hon nu vet det så påstod hon att hon vet något om fotboll. (när man pratar om Karin så menar hon att hon vet allt om fotboll isf). Ja, för så är det ju... vet man vart Zlatan föddes så vet man allt om fotboll. =S

Nu kom jag på att jag är hungrig, ska kanske leta efter något att äta.
WOSHA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback