Helvete!

2007-11-12 @ 07:40:16
Satt nyss och tänkte på vad jag gjorde igår kväll...
Kollade på Stardust, en riktigt bra film faktiskt. Mycket underhållande. Men efter en timmas tittande ungefär kom smarthuvudet Jenny på att hon kasnke skulle tvätta sina jeans. Så hon pausade filmen och hämtade alla par jeans hon kunde hitta och la in dom i tvättmaskinen och fortsatte sedan att kolla på filmen. Imorse gick jag upp och märkte direkt hur kallt det var ... frös rätt så mycket. När jag hade sminkat mig och ätit frukost var det dags för tandborstningen. Då dök Stardust filmen upp i huvudet ... och tvätten. Det var nämligen så att jag glömmde bort jeansen helt totalt. Vilket betyder att just idag, denna kalla måndag kommer jag vara tvungen att ha på mig kjol! Jag kommer frysa ihjäl!
Aja, återigen ska jag avlsuta ett inlägg med att säga att jag ska borsta tänderna. Det blev ju inte av sist, var tvungen att hämta några "nytvättade" jeans.

WOSHA
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback