EXTRA EXTRA!

2007-11-28 @ 19:58:26
Kollar just nu på extra extra, Magnus Betnér är med. =D
Jag har tråkigt, Karin babblar bara om .. ja Karinsnack och Lisa har inget internet. =/
Ska bara berätta om den läskiga killen som jag åkte buss med imorse... När jag klev på bussen så är det första jag ser hur proppfull den är, inte kul. Det blir bara mer och mer folk för varje gång man åker känns det som. Iaf så var det andra man såg en kille, han såg ganska ung ut fast ändå inte, kanske runt tjugo. Eftersom bussen var så full så var många inkl. jag och han. Ställde mig kanske en meter ifrån han, kom på att så fort jag hade klivit på bussen hade han kollat på mig och sedan vägrat att släppa mig med blicken, dessutom hade han en sån där läskig blick. =/ Jag vände mig om, emot honom för jag ville inte kolla på han eller se hur han kollade på mig. Kände hur han fortsatte att kolla på ett bra tag efter att bussen hade börjat åka. Usch, det var läskigt.
När bussen stannade vid Farsta strand vände jag mig om för att se om det blev någon ledig sittplats, eftersom många brukar gå av där. Då såg hur han tittade på mig och sedan vände han sig om och gick av bussen, och såklart så fanns det ingen sittplats. Var tvungen att fortsätta bakåt istället. =/
Nej, nu ska jag duscha och sen är det soccer! WOSHA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback