:)

2007-11-04 @ 00:14:12
När jag tänker tillbaka på dig så ser jag bara dina ögon framför mig, dina så otroligt underbart fina ögon. Herregud, man drunknade verkligen i dom. Sedan ditt leende, finns det något sötare? Svaret är nej. JAg lovar om jag såg dig idag skulle jag falla på direkten, precis som jag gjorde då. HAHA, det är så pinsamt, efter alla dessa år och jag kan ändå inte låta bli att tänka på dig ibland. Jag varje gång jag tänker på dig kan lag inte låta bli att le. Så fin och söt på alla sätt. Nummer 21, jag glömmder det aldrig. Minst på isen, gick inte att missa dig. Du var så söt när du virrade runt där bland alla stora bjässar. Närmare tio år sedan.. och ändå ... ändå så tänker jag på dig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback