En vanlig morgon i ett "normalt" liv.

2007-11-30 @ 07:37:52

Nu ska jag snart gå ut till bussen, det är mörkt.. och jag kommer bli rädd. Men jag kommer ringa Karin, och jag hoppas verkligen att hon svarar nu.
Idag har jag historiaredosvisning, direkt på morgonen. Tydligen ska det vara några nior där och kolla, eftersom dom kasnke vill börja på Östra. Så vi ska redoavisa för dom med, hoppas att dom är lika små som Jennie eller Danni så man inte lägger märke till dom.
Idag slutar jag tio i tre, då ska jag få vänta på Challe i en timma eftersom vi ska till Trångsundsskolan sneare. Förhoppningsvis kan jag prata med Karin under tiden, hon ska kasnke också med. Men jag och Challe är inte så säkra på om vi verkligen vill det. =/
Ska dra nu, WOSHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback