En torsdag.

2007-11-29 @ 21:04:47
Ska väl ta och skriva ett litet inlägg innan ajg stänger av datorn för idag. =)
Kollar just nu på fotboll, Helsingborg - Austria Wien. Inte för att jag är så intresserad av matchen, men det är ju fotboll och det är alltid kul. Saknar den så grymt mycket, ska bli riktigt kul att börja spela igen. =)
Vad hände för skojjigt idag då? Inte så mycket faktiskt... fick sovmorgon imorse (med andra ord fick skjuts) väckarklockan ringde en halvtimma senare än vanligare och jag gick upp efter en kavrt. Otroligt att jag vaknade till så fort, men jag var faktiskt pigg när klockan ringde. Sedan var det så skönt och mysigt i sängen så tog ett tag innan jag gick upp. Hade svenska första lektionen och kommer inte ens ihåg vad vi gjorde. Sen hade man lunch och sen spanska. Så tråkigt, blev jätte glad när Javier sa att vi skulle till datorsalen. Hade glömt bort att vi brukar vara där på torsdagar. Efter det hade vi matte, som inte alls tillhör favoritämena.
Efter det hade vi teori på idrotten, ska tacka Challe för alla dom snälla kommentarerna hon slängde ur sig. Värmde riktigt ordentligt. Sen var det bara en lektion kvar, latin. Ska väl inte säga så mycket om den, var som en vanlig lektion. Fattade nästan inget och det känndes som den höll på i en evighet. Ska väl bara påpeka lite snabbt att Mickis kan vara riktigt läskig ibland. ;D
Pratade med Karin på vägen hem, det var väl lite sådär halvmysigt. Bara för att vara extra tydlig nu Karin så gäller x15 regeln med mig och med dig /15 regeln. Dsv att man tar allt med mig x15, tex min smarthet x15 så får man reda på min riktigt IQ ;) Med Karin delar man med 15, tex smarthet /15 ... ja så kommer hennes riktiga IQ. Så Karin ta det dära resultatet du fick fram när du var med mig och Anna och dela det med 15 så ... ja, det är din IQ.
Haha, sen lurade jag i Karin att det var torsdag imorron. Jävlar vad rädd hon blev ett tag där.
Karrin: "Men då har jag ju gjympa på onsdagar"
Jag: "Ja... eller det vet jag väl inte jag, men troligen eftersom det är onsdag idag."
HAHAHAHA, så söt du var gumman.
Nu kom jag på vad vi gjorde på svenskan! Vi diskuterade vad boken vi ska läsa ska handla om och hur vi ska redovisa det.

Lisa, du är verkligen underbar. Man kan prata med dig om precis allt. Det är bara att plocka upp mobilen och skriva hej och sen har man någon att prata med dom närmaste timmarna. Och våra diskussioner, det är ju egentligen ingenting vi säger och ändå så är det allt. Du vet ju mitt favoritsamtalsämne just nu, kan hålla dig underrättad imorron med om du vill. Hahaha, som du orkar lyssna på mig och allt snacka om  ...... ='D

Ska duscha nu, WOSHA
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback