6/11 - 2007

2007-11-06 @ 17:26:33
Nu kom man precis hem från skolan, tog direkt tag i en läsk och choklad. Mmm... =) 
Idag var ännu en sån där seg dag =/ Värst var som vanligt Latinlektionen... precis lagom till att jag insett att dom itne är så farliga tittade jag på klockan.. det hade bara gått en halvtimma och det återstod 45 min! Dom längsta 45 minuterna i mitt liv! Vilket helvete, hur kunde man välja det? =S
Aja, snart måste jag plugga.. har prov på torsdag och fredag, sen har jag ett tal som ska läsas upp på fredag. Usch =/ Imorron ska man ockås vara kvar efter skolan för att göra klart Enegriarbetet. =/ Skolan är bara skit.. Men det borde ju betyda att jag kommer vara sysselsatt vilket gör att det snart kommer vara helg. =D
Just det, nu kom jag på en väldigt trevlig diskussion vi hade i skolan. Den handlade om att Carro ser ut som en flygvärdinna. Hon gör det verkligen. ;) HAHAHAHA, muppar! ='D (bara Carro som fattar, om ens hon gör det).

WOSHA
Kommentarer
Postat av: Carro

ok kanske men jag tänker inte bli det :P...haha jo jo, klart jag fattar :D

2007-11-08 @ 19:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback