5/11 - 2007

2007-11-05 @ 19:18:41

Nu sitter man här igen och fortfarande har jag inget att göra. Usch vad tråkigt allt blivit på den senatse tiden. =/ och inte funkar MSN heller just nu. =/
Pluggade för ett tag sen, men det var så tråkigt så jag somnade. Sov en timma eller så, det vrar mysigt. =) Är jätte trött, väntar bara på att få gå och lägg mig. Men det kan jag inte göra än, då kommer jag ju missa Prison break ... och det går ju inte! Som sagt så är det Prison break idag, det är just det som gör ens måndag. =D
HAHA, nu är den nya Topptipset reklamen. Den är lite rolig den. Approåpå roliga saker... igår fick jag en ny idol =D Björn Gustavsson (Gustafsson), jag är osäker på hans namn eftersom det står olika överrallt. =S Vilken klockren kille asså. "pratar du med mig eller med en elefant?", "Om jag kommer in, jag komemr nästan inte ut!", "Du är som en priest som inte kan heala", "Håll koll på den hära siffran." Seriöst, han är ju bara för rolig. ='D 

WOSHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback