You're the best thing about me.

2007-05-05 @ 19:58:32

Charlotte Johanson, du ska veta att jag älskar dig av hela mitt hjärta. Finns ingen som du! Du har allt en riktigt vän ska ha. Du är helt otrolig, du kan få ens humör att svänga runt helt. Du är den enda som kan få mig att verkligen le och skratta, och må bra. Ord kan inte beskriva dig. Jag kanske säger saker och sedan gör eller säger något annat som visar raka motsatsen, men du ska veta att du är den bästa och jag älskar dig mest. Jag menar det verkligen! Jag önskar att jag ta bort allt ont jag gjort dig och ändra de sakerna som sårat dig, men jag kan inte det. Allt jag kan göra är att säga förlåt och säga att det aldrig varit meningen. Jag kommer alltid älska dig och finnas här för och jag menar det verkligen, du ahr gett mig så mycket glädje på det hära korta året jag kännt dig. Jag vet inte hur jag hade klarat mig med all skit om inte du dykt upp. Troligen hade jag fortfarande varit lika förvirrad och rädd som jag var för ett år sedan. Återigen igen, förlåt för allt gumman. Jag älskar dig oerhört mycket, tro inget annat och glöm inte bort det. Ali och Bali är ju själsfrändar, Chandler och Joey för alltid bästa vänner, Jennuuu och Chaalluuu dom knäppaste och galnaste som finns, Jenny och Charlotte är under-bara. Jenny är den härliga blandingen och Challe är den överdrivna, C.J går bara inte att skiljas åt.

I SWEAR I NEVER GONNA LEAVE YOU, YOU'RE THE ONE FOR ME.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback